×

Categories

FORGOT YOUR DETAILS?

Romanya Vizesi, Diyarbakır

Romanya Vizesi İşlemleri Diyarbakır

Romanya vizesi Diyarbakır ve çevresinde yaşayan kişilerin Romanya seyahati için almaları gereken bir izin belgesidir. Bu izni alabilmek için evraklar hazırlamanız gerekir. Romanya vize işlemleri sırasında belge dışında vize ücretlerini de zamanında yatırmanız gerekir. Vize ücretlerinde en çok dikkat etmeniz gereken husus yetki verilen bankalara yatırma işlemi yapmanızdır. Vize ücretlerini yatırdıktan sonra da banka dekontunuzu alarak dosyanıza ekleyip Romanya Büyükelçiliği’ne ya da konsolosluklarına teslim etmelisiniz.

Vize konusunda son karar mercii Romanya Büyükelçiliğidir.  Bununla birlikte büyükelçilik ve konsolosluklar hafta içinde mesai saatleri içerisinde sizlere hizmet verir. Hafta sonları yılbaşı ve dini Milli bayramlarda kurumlar tatil olduğu için vize işlemlerinizi tamamlayamazsınız. Bize işlemlerinize seyahatimiz den en az bir ay öncesinden başlamış olmanızda büyük bir önem arz eder. Vize işlemleri sırasında her bilginin eksiksiz olmasına dikkat etmeniz gerekir.

Romanya Diyarbakır Vize İşlemleri

Romanya Diyarbakır vize işlemleri konusunda son derece detaylı olarak evrak hazırlamanız gerekir. Vize işlemleri sırasında mutlaka beklentilerinize yanıt verildiğinden emin olmanız gerekiyor. Bu süreçte vize belgeleriniz içerisinde bulunması gereken evrakların güncel olmasına dikkat etmelisiniz. Vize belgelerinin vize türüne uygunluğu da önemli konular arasında yer alır. Romanya vize evrakları arasında şunlar yer alır:

  • Pasaport ve başvuru formu
  • Dilekçe ve davetiye
  • Seyahat sağlık sigortası ve vize harç ücreti dekontu
  • Kimlik belgesinin fotokopisi
  • Biyometrik fotoğraf
  • Tam vukuatlı nüfus kayıt örnek belgesi
  • Eğitim ve meslek bilgileri
  • Bankadaki hesap hareketlerinizi gösteren dökümler

Olmak üzere birçok farklı belge sizlerden istenilmektedir. Bu belgelerin eksiksiz olarak hazırlanması gerekli yerlere teslim edilmesi gerekir. Kişiler belge hazırlama sırasında mutlaka vize türünün kendine özel evraklarını da hazırlaması gerekiyor. Bu belgelerin tam olması ve tek bir dosya halinde randevu gününde sunulması büyük bir önem taşımaktadır.

Diyarbakır Romanya Vize Başvurusu

Diyarbakır ve Diyarbakır çevresinde ikametgah eden Türkiye Cumhuriyeti Devleti vatandaşlığına mensup kişilerin, vize ve vize başvuru işlemlerini, Diyarbakır Romanya Konsolosluğunda gerçekleştirebilmeniz mümkündür. Bu konsolosluğun vize başvurusu haricinde, pasaport işlemleri, vatandaşlık, evlilik, nikah, vergi gibi işlemlerde yapılmaktadır. Temsilciliğe vize başvurusunda bulunacak kişilerin bilmesi gereken birçok durum bulunmaktadır. Bu durumların başında temsilciliğin, vize başvurularını elektronik bir şekilde alma durumudur. Diyarbakır Romanya konsolosluğunun resmi web sitesinden vize başvuru formunu seçtikten sonra, kişisel bilgileriniz, seyahat bilgileriniz ayrıca adresiniz ve evraklarınızda dahil olmak üzere birçok bilgilerinizi başvuru formuna sunmaktasınız. Kişisel bilgilerinizde, ad ve soy adınızın dışında kredi kartı bilgileriniz, TC kimlik numaranız bulunmaktadır. Seyahat bilgilerinizin yanında ayrıntılı bilgileriniz istenmektedir; ayrıntılı bilgilerden kastımız, seyahat edeceğiniz ilçe, konaklayacağınız yer, bilet sayınız, kaç gün konaklama yapacağınız gibi bilgilerdir. Vize başvurusu formunda, gerekli evraklarda sizden istenmektedir; bu evrakları konsolosluğun E-mailine yollamanız gerekiyor. Bu işlemi de hallettikten sonra, başvuru formunuzu onaylayıp, başvuru sürecinizi başlatmalısınız. Başvuru sürecinizin sonuçlanması ise, temsilciliğin iş günleri içerisinde 4 ila 6 gündür.

Romanya Vize Ücreti ile ilgili bilgi almak için bizi arayınız.

Romanya Diyarbakır Vize Randevusu

Romanya vize işlemleri sırasında dikkat edilen çok fazla detay bulunur. Bunlardan birisi de Romanya Diyarbakır vize randevusu işlemidir. Vize randevusunu mutlaka belirli detaylara dikkat ederek alınması gerekir. Romanya seyahatinizin en az 1 ay öncesinden bu vize randevusunu almış olmanız gerekiyor. Kurumlar yoğun olduğundan vize işlemlerinizde gecikmeler yaşanabilir. Diyarbakır ve çevresinde yaşayan kişiler bölgelerinden sorumlu olan yetkili kurumdan randevu almak durumundadırlar.

Vize işlemleri sırasında dikkat edilen birçok önemli detay bulunur. Bu detaylara bakıldığında vize randevusu son derece önemli bir işlemdir. Randevu sırasında sizlere vize türü hakkında bilgiler sorabilirler. Romanya Diyarbakır vize randevu işlemleri sırasında sorulan her bilgiye çelişkili olmayan yanıtlar vermeniz gerekiyor. Bu konuda sizlere profesyonel bir şekilde verilen danışmanlık hizmetlerinden yararlanabilirsiniz. Vize belgelerinin hazırlanmasında da aynı şekilde destekler verilmektedir. Vize randevusu zamanına kadar tüm belgeleri tamamlamanız gerekir.

Romanya Vizenizi Diyarbakır’dan Almanızın Kolay Yolu

Romanya vizenizi Diyarbakır’dan almanızın kolay yolu olarak mutlaka danışmanlık hizmetlerini seçmeniz gerekiyor. Vize işlemlerinde her bakımdan sizlere en iyi hizmeti veren kişilerle çalışmalısınız. Belgelerinizin tam olması bu süreçte dikkat edilmesi gerekenlerden biridir. Belgeleri eksiksiz olarak hazırladıktan sonra randevu gününde tesliminiz sağlanmaktadır. Romanya vizenizi alacağınız zaman vize türünün belirlenmesinde de bu kişiler sizlere detaylı olarak yardımcı olmaktadır.

Romanya vize işlemlerinizi hazırlarken belirli hususlara dikkat etmeniz gerekir. Bu konuda her zaman güncel bilgileri takip eden profesyoneller vize sürecinde nelere ihtiyaç duyduğunuz konusunda sizlere detaylı olarak bilgi vermektedir. Böylece vize işlemlerinde herhangi bir sorun yaşanmadan belgelerinizin teslimi yapılabilmektedir. Vize işlemlerinin sorunsuz bir şekilde yapılabilmesinde profesyonellerden destek almak seyahat öncesinde vizenizi kolaylıkla alabilmenin en önemli yoludur. Vize türlerine özel olarak yapılan her işlem bu süreçte son derece önem taşımaktadır.

ÜST
Telefon Yol Tarifi WhatsApp