Amerika L Şirket İçi Transfer Vizesi
Amerika L Şirket İçi Transfer Vizesi Nedir?
Şirketler arası transfer ile Amerika’ya seyahat etmek isteyen kişiler Amerika L şirket içi transfer vizesi almalıdır. Amerika L şirket içi transfer vizesi alacak olan kişiler, bu çizenin ne olduğunu araştırmaktadır. Bu yazıda “Amerika L şirket içi transfer vizesi nedir?” sorusuna cevap verilmiştir.
Amerika L şirket içi transfer vizesi, Amerika’yı şirketler arası transfer ile ziyaret etmek isteyen kişilerin alması gereken vize türüdür. Amerika L şirket içi transfer vizesi, uluslararası faaliyet göstermekte olan şirketlerin, müdürleri, yöneticileri ya da uzmanlarını Amerika’da bulunan şubelerine ya da ofislerine transfer etmeye imkan sağlamaktadır.
Türkiye’de bulunan şirketler, Türkiye’deki şirketlerinde bulunan müdürleri, yöneticileri ve uzmanları Amerika’ya yeni bir şube ya da ofis açmaya gönderebilir.
Amerika L Şirket İçi Transfer Vizesi Nasıl Alınır?
Şirket içi transfer amacı ile Amerika’ya gidecek olan kişilerin alması gereken vize Amerika L şirket içi transfer vizesi almalıdır. Bu vizeyi alacak olan kişiler, Amerika L şirket içi transfer vizesinin nasıl alınacağını merak etmektedir. Bu yazıda Amerika L şirket içi transfer vizesi alacak olan kişiler için “Amerika L şirket içi transfer vizesi nasıl alınır?” sorusunun cevabı verilmiştir.
Amerika L şirket içi transfer vizesi öncelikle Amerika Göçmenlik Merkezi tarafından onaylanmalıdır. Bu başvuru onaylandıktan sonra Amerika Konsolosluğu’na ya da Amerika Göçmenlik Merkezi’ne başvuruda bulunabilirsiniz. Başvuru yapacak olan kişilerin gerekli olan evrakları eksiksiz olarak hazırlaması gerekmektedir.
Amerika L vizesi ilk aşamasa 1 yıl olarak verilmektedir. Amerika Göçmenlik Merkezi 1 yıl sonunda şirket şubesini incelemekte ve uygun görürse vizenizi uzatabilmektedir.
Amerika L Şirket İçi Transfer Vizesi Nereden Alınır?
Birçok ülkede şubesi olan bazı şirketlerin Amerika’da çalışmak üzere görevlendirilen müdür veya uzman pozisyonundaki üst düzey yöneticilerinin Amerika L Şirket İçi Transfer Vizesi almaları gerekmektedir. L Şirket İçi Transfer Vizesi olmadan Amerika’ya görevli olarak gidemezler. Aynı zamanda L vize sahibi olan yönetici pozisyonundaki kişilerin eşi de L vizeye bağlantılı olarak vize alabilir ve Amerika’ya yerleştikten sonra çalışma izni çıkartarak bir işte çalışabilir.
Amerika Birleşik Devletleri’nde yönetici olarak çalışmak üzere görevlendirilen kişilerin L vizeye başvurabilmesinin bazı şartları var. Bu şartlardan ilki son 3 yıl içerisinde Türkiye’de bir şirkette aralıksız olarak 1 yıl çalışmış olması gerekir. Amerika’da çalışmak için gidilecek şirketin de Türkiye’deki şirketin temsilcisi veya ortağı olması şartı aranmaktadır.
İkinci şart olarak Amerika’daki şirket ile Türkiye’de çalışılan şirketin arasındaki hisse yapılanmasının kanunlara uygun bir şekilde olması gerekmektedir.
Üçüncü koşula göre Amerika’da çalışmak üzere L tipi vize almak isteyen kişinin Türkiye’deki şirkette de yönetici pozisyonunda bir iş sahibi olması gerekir. Amerika L şirket içi transfer vizesi nereden alınır diye merak edilecek olursa; L şirket içi transfer vizesi başvurusu yapacak olanların öncelikle Amerika Vatandaşlık ve Göçmenlik Hizmetleri Bürosu’ndan Çalışma izni onayı alması gerekir. Ancak bu onay alındıktan sonra Amerika Büyükelçiliğinde L şirket içi transfer vizesi başvurusunda bulunula bilinir.
Amerika L Şirket İçi Transfer Vizesi Kaç Günde Çıkar?
Amerika L şirket içi transfer vizesi almak için öncelikle Amerikan Vatandaşlık ve Göçmenlik Bürosuna başvurarak I-129 formunu doldurup onaylatmak gerekmektedir. Amerika L vizesi alabilmek için gerekli olan evraklar şöyledir;
- Konsolosluğa hitap edilerek yazılan bir vize talep dilekçesi
- Seyahat sonrasında da 6 ay dan az olmayan geçerlilik süreli pasaport
- Nüfus cüzdanı fotokopisi
- Arka fonu beyaz olan güncel çekilmiş 2 tane biyometrik fotoğraf.
- DS 160 belgesi
- Önceden alınmış vizelerin işlendiği eski pasaportlar
- İngilizce olarak yazılmış talep dilekçesi
- Sosyal Güvenlik Kurumu 4B hizmet dökümünü gösterir belge
- Şahsi banka hesap dökümü
- Son 3 aylık faaliyet belgesinin fotokopisi
- Varsa tapu ve araç ruhsatı ve kira gelirleri
- Nüfus kayıt örneği tam vukuatlı
Amerika L şirket içi transfer vizesi kaç günde çıkar; Amerika Vatandaşlık ve Göçmenlik bürosuna başvurup I-129 formunu doldurduktan sonra gerekli araştırma ve incelemeler sonucunda uygun görülürse 1 ila 2 ay sürecinde vize çıkar.
Amerika L Şirket İçi Transfer Vizesi İşlemleri
Amerika’ya şirket içi transfer ile gitmek isteyen kişilerin, Amerika L şirket içi transfer vizesi alması gerekmektedir. Bu vizeyi alacak olan kişiler, Amerika L şirket içi transfer vizesi işlemleri hakkında araştırma yapmaktadır. Bu yazıda Amerika L şirket içi transfer vizesi alacak olan kişiler için Amerika L şirket içi transfer vizesi işlemleri hakkında bilgi verilmiştir.
Amerika L şirket içi transfer vizesi işlemleri I-129 formunun doldurulması ile başlamaktadır. Bu form doldurulduktan sonra Amerika Vatandaşlık ve Göçmenlik Bürosu’na verilmelidir. Ayrıca gerekli olan kişisel evraklar ve şirket evrakları hazırlanmalıdır.
Amerika Vatandaşlık ve Göçmenlik Bürosu, başvuru yapan kişinin şirket ile bağlantısı ispatını araştırır. Başvurular 1 ile 2 ay içerisinde sonuçlanmaktadır. Göçmenlik Ofisi bu başvuruyu onayladıktan sonra vize başvurusu işlemi yapılmalıdır.
Amerika L Şirket İçi Transfer Vize Başvurusu
Amerika L şirket içi transfer vize başvurusu yapacak olan kişiler, başvuru hakkında araştırma yapmaktadır. Bu yazıda Amerika L şirket içi transfer vize başvurusu hakkında bilgi verilmiştir.
Amerika L şirket içi transfer vizesi, Türkiye’de bulunan ve transferi gerçekleştirecek olan şirketin sponsorluğunda gerçekleştirilmelidir. Başvurular Amerika’nın Türkiye’de bulunan temsilciliğine yapılabilmektedir. Başvuru Amerika Vatandaşlık ve Göçmenlik Bürosu’na yapılabilmektedir. Gerekli olan şirket evraklarının ve kişisel evrakların eksiksiz olarak hazırlanması gerekmektedir.
Türkiye’de çalışılan şirketin bir şubesini ya da ofisini açmak için Amerika’ya gidecek kişilerin L şirket içi transfer vizesi alması gerekmektedir. Bu vize ile Amerika’da 1 yıl çalışabilirsiniz. 1 yılık sürenin bitimi sonrasında Amerika Göçmenlik Ofisi yetkilileri tarafından açılan yeni şube incelenmekte ve uygun görülürse vize süresi uzatılabilmektedir.
Amerika L Şirket İçi Transfer Vize Randevusu
Amerika vize randevusu 3 aşamalı bir işlemdir. Randevu işlemlerin en son aşamasında alınır. Vize için başvuracak kişilerin öncelikle form doldurması, Amerika’nın resmi internet sitesinin randevu sayfasından başvuru sahibi için hesap oluşturması ( aile olarak gidilecekse her fert için ayrı ayrı hesap oluşturulur ]. Son aşamada ise randevu sayfasında oluşturulan hesap üzerinden online ödeme yapılarak randevu oluşturma işlemi tamamlanmış olur. Ödeme işlemi yapıldıktan sonra randevu sayfası açılır. Ödeme işlemlerini nakit yapmak isteyenler Konsolosluğun anlaşmalı olduğu bankalardan ödemeyi yapabilirler. Kredi kartı ile ödeme şekli daha sık tercih edilen bir yöntem. Acil seyahat edilmesi gereken durumlarda kredi kartı ile ödeme yapılarak banka sırasında vakit kaybedilmeye gerek yoktur. Randevular Ankara ve İstanbul için oluşturulabilinir. Randevuların çok yoğun olduğu dönemlerde il değişikliği yapılabilir. Amerika L şirket içi transfer vize randevusu mülakatı olduğu gün önceden hazırlanmış evraklar konsolosluğa teslim edilir. Konsolosluğa teslim edilecek evraklar içerisine randevu evrakının da eklenmesi gerekmektedir.
Amerika Vize Başvuru Formu Hakkında Bilgi Almak İçin Arayın.